Vejledning i at købe...

Velkommen til min scrapsalgs blog. Her vil jeg sætte de scrapsager til salg, som jeg ikke længere bruger. Desuden vil du kunne finde tote overtræk, båndposer og andet hjemmelavet scraptilbehør. Under "Etiketter" til venstre på siden, kan du finde lige det du søger.
Se dig omkring og send mig en mail, hvis du finder noget interessant. Husk at oplyse salgsnr. ved din henvendelse.
Betaling sker via kontooverførsel og jeg sender dine ting, når jeg kan se pengene er overført.
Køber betaler porto og husk at oplyse, hvis du ønsker tingene sendt, som forsikret pakke.

Tak for din interesse.

tirsdag den 20. september 2011

Stempler

 Salg 14: Swirls. (arket måler 10x20cm) 30kr  Solgt
 Salg 15: Sommerfugle. (arket måler 14x19cm) 55kr   Solgt
 Salg 16: Swirls (arket måler 14x18cm) 25kr   Solgt
 Salg 17: Fødselsdag (måler 14x18cm) 15kr
 Salg 18: Små dyr og blomster. (Måler 14x18cm) 10kr
Salg 19: Baby stempler. (Mål for sættet: 14x14cm) 10kr solgt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar