Vejledning i at købe...

Velkommen til min scrapsalgs blog. Her vil jeg sætte de scrapsager til salg, som jeg ikke længere bruger. Desuden vil du kunne finde tote overtræk, båndposer og andet hjemmelavet scraptilbehør. Under "Etiketter" til venstre på siden, kan du finde lige det du søger.
Se dig omkring og send mig en mail, hvis du finder noget interessant. Husk at oplyse salgsnr. ved din henvendelse.
Betaling sker via kontooverførsel og jeg sender dine ting, når jeg kan se pengene er overført.
Køber betaler porto og husk at oplyse, hvis du ønsker tingene sendt, som forsikret pakke.

Tak for din interesse.

tirsdag den 20. september 2011

Båndposer

Kender du dette syn? Dit bånd ligger bare i en stor uoverskuelig knude?


 Det har jeg nu fundet løsningen på.

Båndposen!

Her ser du de to båndposer, som jeg har lavet til Moster Olivia.

Poserne har lynlåse foran og en snørre i en løbegang, som lukker posen sikkert. Ligeledes er der en hank, så du lige kan tage posen på skulderen, når du skal på scrap træf. 

Moster Olivia har fået broderet sit navn på sine båndposer.

Således ser en båndpose ud, når den er åben. Øverst på posen er der monteret et "øje", hvor du kan sætte de forskellige bookrings med bånd fast. 


Du kan selv bestemme, hvor mange bånd du ønsker at tage med/opbevare i båndposen. Plejer du f.eks at planlægge dine projekter hjemmefra, kan du uden problemer tage de båndfarver med, som du mener passer til dagens projekter.

Til at monterer båndet, skal du bruge ribbonrings og bookrings, som kan købes hos Picturing the World.


1 kommentar:

  1. Denne er heilt fantastisk! Jeg er så glad for mitt kjøp og har endelig fått en god oversikt over alle mine bånd og blonder :)

    SvarSlet