Vejledning i at købe...

Velkommen til min scrapsalgs blog. Her vil jeg sætte de scrapsager til salg, som jeg ikke længere bruger. Desuden vil du kunne finde tote overtræk, båndposer og andet hjemmelavet scraptilbehør. Under "Etiketter" til venstre på siden, kan du finde lige det du søger.
Se dig omkring og send mig en mail, hvis du finder noget interessant. Husk at oplyse salgsnr. ved din henvendelse.
Betaling sker via kontooverførsel og jeg sender dine ting, når jeg kan se pengene er overført.
Køber betaler porto og husk at oplyse, hvis du ønsker tingene sendt, som forsikret pakke.

Tak for din interesse.

tirsdag den 20. september 2011

Mine hjemmelavede toteovertræk

Jeg har ofte oplevet at min tote vælter i bilen, når jeg er på vej til et scraparrangement. Ting falder ud og i værste fald bliver væk. Derfor besluttede jeg at sy et toteovertræk. Det blev ofte beundret af andre og derfor er jeg begyndt at sy overtræk til andre scrappere. Jeg har lånt disse billeder af Moster Olivia, så du kan se, hvorledes et overtræk ser ud og skal bruges.

På forsiden af Moster O´s tote overtræk, har jeg broderet hendes navn. 
Således ser det ud, når toteovertrækket er lynet op.

Skulle du være interesseret i at anskaffe dig et toteovertræk, så send mig en mail.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar